wszystkie kategorie
Koszyk 0,00 zł
Twój koszyk jest pusty ...
START1 » Zasady wysyłki i odbioru towaru2

Zasady wysyłki i odbioru towaru

Wszystkie wysyłki w sklepie Dla-Pupila.pl realizowane są za pomocą firmy kurierskiej DPD. Do wyboru mają Państwa dwa warianty wysyłki:
  • Zwykła paczka kurierska ( darmowa wysyłka od kwoty 149 zł ) *poza wybranymi produktami gabarytowymi, które wyłączone są z darmowej wysyłki (Sprawdź kiedy Twoje zamówienie będzie wykluczone z darmowej dostawy: LINK).
W przypadku wyboru zwykłej przesyłki kurierskiej towar wysyłamy niezwłocznie po opłaceniu zamówienia (maksymalnie do 48h tj. 2 dni robocze). Na każdym etapie zamówienia klient informowany jest o postępach realizacji. W naszym sklepie dostępna są dwie metody płatności za zamówienie:
  • Szyba Płatność PAYU (wybór tej metody znacznie skraca termin realizacji zamówienia)
  • Zwykły przelew bankowy (towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub przesłaniu potwierdzenia na maila)

Szczegóły dotyczące płatności za wysyłki znajdą Państwo w zakładce PŁATNOŚCI

W przypadku braku jakiegokolwiek z towarów klient informowany jest niezwłocznie o zaistniałej sytuacji!
 
odbiór przesyłki

Firma kurierska DPD - Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik firmy kurierskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (AWIZO)  ze swoim numerem telefonu. 

Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia Awiza. W szczególnych przypadkach za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić pod telefonem podanym na AWIZO.

Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu DLA-pupila.pl. Ponownego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

Uwaga: W przypadku poinformowania Państwa o nadaniu przesyłki i brak kontaktu firmy kurierskiej w dniu przewidywanego dostarczenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z działem obsługi.

duże przesyłki
 

Za ciężką przesyłkę  uważany jest każdy produkt powyżej 31,5 kg. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurier nie ma obowiązku jej wnoszenia, jednak wiekszość z nich pomaga nieodpłatnie przy wniesieniu i ustawieniu sprzętu.

 

uszkodzone przesyłki

W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki lub ilość zamówionego towaru musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera, w którym będzie informacja o dacie, godzinie doręczenia oraz opis uszkodzenia lub zauważonych braków.
 

Postępowanie w przypadku stwierdzenia uszkodzenia:  
Przyjąć towar i spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Po uzgodnieniu z obsługą sklepu i przesłanie protokołu uszkodzenia przesyłki. W tym przypadku poprosimy Państwa o współpracę w celu uzyskania odszkodowania od firmy kurierskiej. Będzie ona polegała na przesłaniu zdjęć uszkodzonego towaru lub dopuszczenia rzeczoznawcy w celu ustalenia rozmiarów uszkodzenia (prosimy o zachowanie opakowania uszkodzonej przesyłki).


<< Przejdź do strony głównej